sk cz

Autolekáreň - autodiely, autosúčiastky svetových značiek

Nákupný košík

0x   |   0,00 €

Vrátenie tovaru/ Reklamácia

Vrátenie tovaru v 14 dňovej lehote

Ako postupovať pri vrátení zakúpeného tovaru pri vrátení v zákonnej 14 dňovej lehote?

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Kam tovar vrátiť

Spolu s vyplneným odstúpenie od zmluvy a dokladom o kúpe môžete tovar vrátiť osobne na mieste prevádzky : Autolekáreň, Nové Hrádky 391, 027 44 Tvrdošín

alebo zaslať na našu adresu:

Autolekáreň
Nové Hrádky 391
027 44 Tvrdošín

Vrátený tovar dobre zabaľte, aby neprišlo k jeho poškodeniu behom prepravy. Pri vrátení doručte tovar nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva apod.). Tovar neposielajte na dobierku, takýto tovar nepreberáme.

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

Pre dodržanie 14dňovej lehoty je rozhodujúce, kedy je k nám doručené odstúpenie od zmluvy. Doručením sa rozumie písomná informácia, že chcete odstúpiť od zmluvy, prípadne samotné doručenie odstúpenia aj s tovarom.

Lehota pre odstúpenie trvá 14 kalendárnych dní a začína plynúť nasledujúci deň po prevzatí, napr. ak si prevezme zákazník tovar v stredu, prvý deň sa počíta štvrtok.

Aké dokumenty priložiť?

K vrátenému tovaru prosíme vždy priložiť dokument, ktorý potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás (napr. potvrdzujúci email z objednávky resp. faktúra). Zároveň je potrebné priložiť odstúpenie od zmluvy .



Aký tovar nie je možné vrátiť?

1) Nieje možné vrátiť diel, ktorý bol montovaný, používaný alebo má poškodenom originálny obal

2) Nieje možné vrátiť tovar, ktorý má poškodenú bezpečnostnú plombu , prípadne  poškodený bezpečnostný obal.
    (napríklad spojkové sady, Lambda sondy v obaloch, atď ) 

Dokument na stiahnutie odstúpenie od zmluvy



Reklamácia tovaru 

Postup pri reklamácii

1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom (info@autolekaren.sk), či písomne
2) Stiahnite si reklamačný formulár, riadne vyplňte a pribaľte k reklamovanému tovaru.
3) Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu prevádzky , Autolekáren, Nové Hrádky 391, 02744 Tvrdošín
4)zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode, reklamačný formulár našej firmy, doklad o montáži, protokol zo servisu o chybnom náhradnom diele, ktorý chce kupujúci reklamovať

POZOR : Pokiaľ chcete reklamovať elektrické diely,snimače, lambda sondy, DPF filtre a podobné diely. Je nutné dodať aj protokol z diagnostiky kde vidno jasne že diel nieje funkčný ! 

 reklamačný formulár na stiahnutie


Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou, samozrejme budeme sa snažiť o urýchlenie celého procesu.


2018    AUTOLEKAREN.SK powered by TecDoc
Facebook